Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Mitt sommarlov!

Av Matilda - 21 augusti 2011 22:00

TjenaTjena!!!


Har inte blivit så mycket bloggande!! menmen.....

Nu är jag tillbaks o förhoppningsvis så blir det mer bloggande nu när skolan börjar!


Så nu över till vad jag har gjort sen den 5 aug......

Den 6 aug var jag o min familj , mina kusiner o deras föräldrar , mormor o glenn o min nya kusin o hans föräldrar på pers krog! det var riktigt gott, vi åt fondue o sen blev det glass o chokladsås med ett litet paraply till efterrätt!    

Efter vi hade ätit upp så åkte vi hem till mina kusiner på "fest" !!

När klockan var 6 på morgonen så somnade alla!eller min lillebror gick o la sig kl 4 samt min ena kusin!

Men jag o josefin bara borstade tänderna kl 4 men vi somnade kl 6!

på söndagen så åt vi frukost o sen så badade jag i deras pool!

Sen den veckan som kom gjorde vi inget speciellt....

Den 13 aug så åkte vi hem till mormor o träffade hennes nya små kattungar! Då var även min kusin devid där o jag fick hålla honom o han är såå söt!!!

Jag frågade min moster om jag kunde lägga ut en bild på när jag håller han o hon sa ja!!! så här kommer den!!!

      Han är ssssssååååååååååååååååå sötttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!

På tisdagen så åkte vi hem till mormor igen för att vi skulle sova där i 2 dagar!!

På tisdagen tog vi bara det lite lungt efter mamma o pappa hade lämnat oss!

På onsdagen så var det fint väder så då sa mormor att vi kunde gå ut o sola efter hon hade gjort en sak i köket men när hon var klar så regnade det ute så det blev inget!

Men på kvällen (kl halv 6) så stack jag o mormor på bingo med mormors granne, o gun o pelle!

När vi kom dit så fick man först köpa lite lotter o en dricka o sen så fick man gå in o sätta sig i bingosalen o vänta tills det skulle börja, mormors granne hade tagit med lite karameller o lite godis som man kunde sitta o smaska på när man spelade! först så började man spela ett halvt block eller vad man kan säga...

Sen var det pause i 20 min o då bjöd grannen på räksmörgås o kaka.

Sen så gick jag på toa o mormor gick o rökte, när pausen var slut så skulle man spela freeplay det gick faktiskt väldigt bra då, för jag vann 500kr!!!

Sen så spelade man lite till o sen så åkte vi hem o sov!

Nästa dag kom mamma o pappa o hämtade oss o då åkte vi hem till våra kusiner, där vi skulle välja lite kläder min moster skulle kasta!

Sen åkte vi hem o i lördags (igår ) så åkte vi o handlade skolgrejer till simon för han ska börja skolan!

Jag handlade ett par klackaskor, lite pennor o en miniräknare!

Jag fick ett pennskrin o ett par bruna converse av mina föräldrar!!!!!! TACK!!!!

Nu är kl 22:00 o jag ska gå o lägga mig!

Godnatt!!!

//Mannie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 september 2011 08:10


GRATTIS JOSEFIN PÅ FÖDELSEDAGEN    13 år   idag! GRATTIS!   puss   TYCKER ATT ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG SKA SKRIVA EN KOMMENTAR O GRATTA HENNE!           SNART STICKER MAN TILL SKOLAN!       jAJA HAN EN BRA DAG ALLA MEN JOSEFIN MES...

Av Matilda - 26 september 2011 21:44

hoppas robin går vidare!!!!    

Av Matilda - 23 september 2011 20:38


Hejsansvejsan!<3 Inte mycket bloggande på sista tiden men men!   Har inte gjort så mycket på sista tiden , har bara varit i skolan (som vanligt) o så har jag sovit över hos kusinerna  även kollat på Spy Kids i 4D med kusinerna!   Och min k...

Av Matilda - 5 september 2011 20:32

Hejsan!     Har inte blivit så mycket bloggande!     Har inte gjort så mycket för jag har varit sjuk o är fortfarande lite snuvig   Jaja , igår så började Idol men glömde helt bort att se det så kollar på det idag!    nä nu ska jag kolla ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

För musen över min kitty och ha ljudet på:)

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är det roligaste med att skolan har börjat??
 Träffa kompisarna!
 Träffa lärarna...
 Att se den där killen igen som man längtat efter hela sommaren (som jag)
 Alla läxor!
 Skolmaten....
 Stolarna?
 Rasterna!
 Alla nya som har börjat!
 Dem långa lektionerna!!
 Att prata skitsnack med kompisarna!!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards