Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Kalas!

Av Matilda - 17 juli 2011 02:33

Hejsan!!!!


Idag (igår) har jag varit på kalas hos mina kusiner, moster o morbror!!

Just nu sitter jag här med min kusin Josefin!!

AJJJJ det sticker i mitt öga just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja vet inte vad jag ska skriva!!

som ni vet så har jag inte bloggat om dem andra dagarna men det är för att jag har varit upptagen hela "tiden"! 

 på måndag så är det Zezars 2års-dag!

(så stor han har blivit!!!!!)  


hejdåå

//mannie!

 
 
Ingen bild

josefin

17 juli 2011 02:48

jaja mensan!!!! fast nu ska du hem :(

vi får träffas när jag kommer hem från småland :)

Matilda

17 juli 2011 15:37

Japp det måste vi verkligen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 september 2011 08:10


GRATTIS JOSEFIN PÅ FÖDELSEDAGEN    13 år   idag! GRATTIS!   puss   TYCKER ATT ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG SKA SKRIVA EN KOMMENTAR O GRATTA HENNE!           SNART STICKER MAN TILL SKOLAN!       jAJA HAN EN BRA DAG ALLA MEN JOSEFIN MES...

Av Matilda - 26 september 2011 21:44

hoppas robin går vidare!!!!    

Av Matilda - 23 september 2011 20:38


Hejsansvejsan!<3 Inte mycket bloggande på sista tiden men men!   Har inte gjort så mycket på sista tiden , har bara varit i skolan (som vanligt) o så har jag sovit över hos kusinerna  även kollat på Spy Kids i 4D med kusinerna!   Och min k...

Av Matilda - 5 september 2011 20:32

Hejsan!     Har inte blivit så mycket bloggande!     Har inte gjort så mycket för jag har varit sjuk o är fortfarande lite snuvig   Jaja , igår så började Idol men glömde helt bort att se det så kollar på det idag!    nä nu ska jag kolla ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

För musen över min kitty och ha ljudet på:)

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är det roligaste med att skolan har börjat??
 Träffa kompisarna!
 Träffa lärarna...
 Att se den där killen igen som man längtat efter hela sommaren (som jag)
 Alla läxor!
 Skolmaten....
 Stolarna?
 Rasterna!
 Alla nya som har börjat!
 Dem långa lektionerna!!
 Att prata skitsnack med kompisarna!!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards