Alla inlägg under juli 2011

Av Matilda - 25 juli 2011 21:30

Hejsan alla !!


Förlåt för att jag inte har bloggat på länge!!!  

Ska FÖRSÖKA den här veckan!!

Då kommer jag bara skriva typ en sammanfattning o allt jag har gjort!!

Nu ska jag lägga mig för jag ska upp jättetidigt i morron!!!  


Så vi ses!!

Och hade gött!!!  


//Mannie!  

  I  Eric saade + hans låtar!!  

Av Matilda - 17 juli 2011 02:33

Hejsan!!!!


Idag (igår) har jag varit på kalas hos mina kusiner, moster o morbror!!

Just nu sitter jag här med min kusin Josefin!!

AJJJJ det sticker i mitt öga just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja vet inte vad jag ska skriva!!

som ni vet så har jag inte bloggat om dem andra dagarna men det är för att jag har varit upptagen hela "tiden"! 

 på måndag så är det Zezars 2års-dag!

(så stor han har blivit!!!!!)  


hejdåå

//mannie!

Av Matilda - 14 juli 2011 00:18

Nu ska jag lägga mig så sov gött alla!!


Ps.har inte bloggat på länge men ska försöka skriva om dagarna som har gått, när jag har tid!!


Goodnight!


// Mannie!!    

Av Matilda - 9 juli 2011 11:45

Hejsan   


Igår var jag hos min moster o hjälpte henne lite med städningen o så för hon är höggravid!  

Vi pratade lite o kollade på en komedi på tv!

Vi åkte hem ca kl 23:00!!

Nu sitter jag o min bror i min säng o kollar på simpsons, vi fick låna en dvd av vår mobror!!där är 16 avsnitt o just nu är vi på 2:ra avsnittet!

Ska aldelles strax sätta på eric saades skiva !!!!


Hejdåå!!

//Mannie!

  eric saade!!!!!  

Av Matilda - 8 juli 2011 18:47

Hejsan alla!!  


Har precis kommit hem från coop!

Vi handlade bröd o lite sånt o gick in på apoteket o så handlade vi Eric saades nya skiva!!!!!!!! jag har velat ha den jätte länge!!!!

  Den kostade bara 149:-!!

Låtarna:

1.Timeless

2.Hearts in the air!!!jag älskar den!!

3.Me and my radio

4.Made of pop

5.Popular (album remix)

6.Someone new

7.Killed by a cop

8.Big love

9.Stupid with you

10.Echo

              Bonustracks:

11.Still loving it

12.Popular (orginal version)


Än så länge så är jag bara på 7:e låten o alla är såå bra!

Nu börjar nr 8!

Det blev ingen teater idag för det ösregnade o det var utomhus!

Så vi struntade i det o så min bror kollade på film med pappa o jag spelade kort med mamma!!

Asså 8:an är riktigt bra!!

Jaja ses sen!!


//Mannie!

 

Av Matilda - 8 juli 2011 11:53

Hejsan alla  


Igår efter jag hade skrivit om att jag hade kommit hem från ikea så sa mamma pappa att vi skulle ut o cykla en stund!

Det var jag o simon som cyklade o sen ville inte simon cykla mer så mamma pappa sa

-ok..gå o lämna era cyklar o sen så åker vi till havet där vi ska fiska!

Jag blev jätte glad för jag älskar att fiska!

Vi åkte till havet o fiskade till kl 22:00 o sen blev alla hungriga så vi stack till MaCdonalds o handlade några hamburgare o 2 milkshake! gott

Sen när jag kom hem så var kl 22:30 så jag gick o la mig!

Nä nu ska jag äta frukost för jag gick nästan upp precis!


Så hejdåå o ha de gött!

//Mannie!


P.s idag ska vi till en teater på videdal vid lekplatsen kl 14:00!  

Av Matilda - 7 juli 2011 17:18

Tjenixen!!  


Nu har jag kommit hem från IKEA, på ikea så köpte vi lite grejer!

Min bror blev jättehungrig så vi åt middag på ikea också!

Det blev fläskytterfilé med pommes o bearnaisesås!

Vi fick även välja en kaka till...jag o mamma tog jordgubbscheesecake, brossan tog en chokladkkaka o pappa tog en kanelbulle!MUMS!

Vi skulle gå till kassan men då kunde man få prova på att kasta bollar i en clown mun   o sen så fick man popcorn!  Så det gjorde både jag o brossan o nu sitter vi här o äter upp dem!

Sen åkte vi hem o nu sitter jag här, och alldeles strax så ska jag leka med brossan en liten stund!

Och sen vet jag inte vad jag ska göra!

På lördag så ska jag till min mosters kalas!  


Hejdåå!

//Mannie!

Av Matilda - 7 juli 2011 13:32

Hejsan!


Om det hade varit fint väder idag hade jag varit o badat på bara badet nu!

Men det är ju sånt skit väder!  

Så istället så ska vi till ikea!

När vi kommer hem vet jag inte vad jag ska göra!

Kanske gå ut o cykla eller nåt!

Imorron tror jag vi skulle till nån sån teater.....

Jaja nuska jag fixa mig sen så sticker vi!


Hejdåå!

//Mannie    

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

För musen över min kitty och ha ljudet på:)

Besöksstatistik

Omröstning

Vad är det roligaste med att skolan har börjat??
 Träffa kompisarna!
 Träffa lärarna...
 Att se den där killen igen som man längtat efter hela sommaren (som jag)
 Alla läxor!
 Skolmaten....
 Stolarna?
 Rasterna!
 Alla nya som har börjat!
 Dem långa lektionerna!!
 Att prata skitsnack med kompisarna!!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards